Konföderatív világ vagy Világháború | ||
Mindenkit
arra kérek, hogy Putyin Szocsiban, 2014. november 23-án elhangzott beszédét
[1]
nyitottan, fenntartások nélkül fogadja, ne keressen abban összeesküvés-elméletet, ne tekintse azt a titkos
szuperhatalom továbbélését szolgáló lépésnek.
Mindenkit
arra kérek, hogy fogadja el: a
Világtörténelmi Koreszmeváltás csak gyökeres (radikális) átalakulással érhető
el.
És
arra is kérek mindenkit, hogy a következő gondolatok üzenetére mindenki előítélet-mentesen nyíljon meg, ne
legyen sem történelmi, sem személy által támasztott gát annak tiszta
értelmezésében.
Putyin kilépett
a nyugati civilizáció nemzetközi politikai szabályai alól és járható útként az ősi civilizáció koreszméjének követését határozta meg (a fordított szövegben: „A társadalmi
rend újításait Oroszország konzervatív megközelítésből kívánja vizsgálni”).
(A
tíz pont ezt támasztja alá.)
Ez
azt jelenti, hogy a BRICS alapgondolatát, az
értékcserét tartja a nemzetek együttműködési alapjának, és nem a négy
liberális alapelvet, amelyre az Eurázsiai Gazdasági Szövetség épül, vagyis az Eurázsiai Gazdasági Szövetséget
felváltotta az Eurázsiai Konföderációval.
Az EU és – a
gazdasági prioritástól felszabadított - EÁSz egyesülését ennek a koreszmének
alárendelve javasolta.
A
beszédben felvázolt Új Világrenddel cáfolta,
hogy a nyugati civilizáció paradigmájának változtatása élhető rendszert jelent
az emberiség számára.
Itthon
és világszerte a „leleplező” gondolkodók a nyugati civilizáció közgazdasági téziseit alapul véve dolgoztak ki módosító
megoldásokat, úgy, hogy az alapot, a
kínálatmonopóliumot fenntartották.
Át kell, hogy
értékeljék javaslataikat, amelyeket széles körben az emberek tudatába véstek!
Putyin
beszédében az Új Világrend alapját jeentő alapvető iránymutatását (Egyetemes Szabadság Alkotmányát) a nemzetek tényleges (és nem politikai
fogásként hangoztatott) függetlenségében határozta meg, és felvázolta azokat az irányelveket
(Alaptörvényt), amelyek ezt történelmi korunkban megvalósíthatóvá teszik.
A tényleges
és az üres szólamként hangoztatott függetlenség közötti eltérés jelenti
azt a kibékíthetetlen (antagonisztikus)
ellentétet, amely alapvető különbséget jelent a nemzetek feletti érdekérvényesítés (föderalizmus) és a nemzetek érdekérvényesítésének összehangolása (konföderalizmus) között.
A
bolíviai elnök, Evo Morales, 2012-ben az ENSz-ben elmondott beszédében ugyanezt
határozta meg a Földanya Világkorszaka
koreszméjeként.
Lelkünkbe
és agyunkba kell vésni (kitörölve az ezeregyszáz éves lélek- és agymosást),
hogy a
Szent Korona Értékrend közvetíti az ősi civilizáció társadalomszervező
rendszerét, aminek újjáteremtését Magyar Küldetésnek tartjuk, Történelmi
Alkotmányosságunkra épülve.
Putyin
tíz pontban, Morales kilenc kérdésben fogalmazta meg a közös iránymutatásból jelen korunkra vonatkozó irányelvek főbb
jellemzőit, lényegét tekintve azonosan.
Az
arisztotelészi hármas kérdés közül kettőre választ adnak:
- „Miért?” = a nyugati civilizáció
koreszméje az emberiség számára élhetetlen világot jelent,
- „Mit?” = újjáteremteni az ősi civilizáció
teljes szabadságra épülő értékrendjét.
A „Hogyan?” kérdésre adott válasz dönti el, hogy megszűnik-e
az ok, érvényesül-e a koreszme-váltás, hiszen „az ördög a részletekben bújik meg”, és Jézus tanításából tudjuk,
hogy „a világ fiai, a maguk módján,
okosabbak a világosság fiainál”.
A
„világosság fiainak” az értelem és az
érzelem kettős egységében rejlő „okossággal” kell legyőzni a „világ
fiainak” az „ördög” által anyagi érvekkel körülbástyázott „okosságát”.
A Világosság az
a „mód”, ami az egyedüli válasz a „Hogyan?” kérdésre.
Az elmúlt néhány
ezer év igyekezett eltitkolni „a normális emberi létről szóló
tanítás” alkalmazásának módját. (Hamvas Béla szerint ez a kereszténység –
természetesen, nem a zsidókereszténység - lényege.)
Az ezeregyszáz
éves magyar történelem-értelmezés hazaáruló
szolgája volt a történelem-hamisításnak.
De „minden titok kitudódik”
[2]
és
minden dogma lelepleződik.
Már
látjuk, hogy a Teremtő és az Ember
Szövetsége elpusztíthatatlanul élő iránymutatás, hiszen 33 évvel fizikai felfedezése
előtt, 1921-ben az Istenszékén élő Apó, a Nemzet Táltosa ezt nevezte az „Úr
szavának”.
Már
látjuk, mert a „Nostra aetate” és a „Dei verbum” kezdetű pápai enciklikák
igazolják, hogy XXIII. János a római
kereszténység megtisztulására hívta össze a II. Vatikáni zsinatot, hiába
zárták a Vatikáni levéltárba az eredeti szöveget, annak a lényegtől megfosztott
változatát nyilvánosságra hozva.
Már
látjuk, hogy „szabad magyarságától” az a
Géza fosztotta meg az egyetemes magyarságot, akit a nyugati civilizáció
ideológiai szolgái „a Turul nemzetség szentjeként” igyekeznek példaadóvá tenni.
Már
látjuk, hogy a titkos szuperhatalom
diktatúrája a nyugati civilizáció egyetemes eszköze, akár szocialista
kommunistának, akár liberális kapitalistának nevezik a megjelenési formát.
Már
látjuk, hogy számunkra a „Történelmi
Alkotmányosság” jelöli ki a helyes utat konföderatív társadalomszervezésével, és nem az „ezeréves” Történeti Alkotmányosságunk megosztottsággal
„szentesített” föderalizmusa.
Azt
is látnunk kell, hogy a „Magyar
Küldetés” nem emel bennünket egyetlen nemzet fölé sem, mert nem engedi, hogy bármelyik nemzet fölé
emelje magát a többi nemzetnek.
A „Magyar
Küldetés” a Világosságot közvetíti az emberiségnek, nem
erőszakkal, hanem az Istenszülő akarata
iránti alázattal.
Azt
a kegyelmet kaptuk a Teremtőtől, hogy rendelkezünk az ősi civilizáció társadalomszervezésének módjával, amely a Földet a
Világmindenség konföderatív elvű működési rendszerébe illeszti.
A
Szent Korona Értékrend közvetíti a „Hogyan”-ra adott feleletet, teljessé téve
Putyin és Morales „Miért?” és „Mit?” kérdésre adott válaszait.
Az
ősi civilizáció Szent Korona Értékrenddel közvetített társadalomszervezési
rendszere minden, Jézusként meggyilkolt
nemzet feltámadását jelenti.
Az
újjáteremtés olyan kötelezettség, ami megnyitja a jogot szabadságunk
gyakorlására.
A
mondás szerint „Ember! Segíts magadon! Isten is úgy segít!”
Isten megadta a
módot, ahogyan segíthetünk magunkon. Mi hozzátesszük önmagunk segítését?
A
Világosság elterjedésének módjával ismerkedünk meg a Húsvéti számvetésen, meglátva azt, amit százezer éve nézünk: Isten
akarata az, hogy minden Teremtmény szabadon létezzen.
Az ember dolga,
hogy a Lélek Fényének szeretetével formáljuk és alakítsuk az anyagot, Isten
akarata szerint.
Számot
kell vetnünk arról, hogy mi, emberek, személyenként milyen küldetést kaptunk
ahhoz, hogy az Isteni akarat mindennapi
életünk részeként valósuljon meg. Fel kell fedeznünk, hogy küldetésünk hogyan válik szerves egységben
működő részévé a Magyar Küldetésnek.
Ennek a
Számvetésnek Húsvétra kell esnie, annak jelképeként, hogy a Jézus-sors minden
ember sorsa. Minden nemzetnek és minden embernek Istentől kapott joga, hogy
életében a Nagypénteket Húsvét kövesse.
Aki érzi, hogy a
„Miért?” kérdésre nekünk kell választ adnunk, annak a számára természetes a
húséti idő-korlát lebontása.
Kelt
Szegeden, 2015. Kikelet havának 29. napja
Halász
József
[1]
Mostanáig a nemzetközi politikát a következő
szabályok szerint játszották:
A
politikusok nyilvános
kijelentéseket tettek, hogy ezekkel fenntartsák
a nemzeti szuverenitás kellemes látszatát, ami kizárólag propaganda célokat
szolgált, hiszen nem valós
szuverenitásról beszélünk, hanem olyasmiről, aminek semmi köze a nemzetközi
politika lényegéhez. Eközben titkos vagy zárt ajtós tárgyalásokon meghozták
a valós döntéseket és megtárgyalták a követendő irányokat.
Korábban
Putyin is ezen szabályok szerint játszott, cserébe csupán annyit várt, hogy Oroszországot
egyenrangú félként kezeljék. Mivel ilyen
irányú reményei szertefoszlottak, bejelentette, hogy a játéknak vége, ezzel
végeredményben megszegve a nyugat által felállított tabut, nyíltan, az elit klánok és politikai vezetők feje
felett szólva az emberekhez.
Egy orosz blogger, Chipstone, a
következők szerint foglalta össze Putyin beszédét:
1. Oroszország nem játssza tovább ezeket a
játékokat és nem folytat titkos, zárt ajtós tárgyalásokat apró-cseprő ügyekben. Oroszország ezzel szemben készen áll a komoly párbeszédre és
megállapodásokra, amennyiben azok a kollektív biztonságot szolgálják,
igazságosak és mindkét fél érdekeit figyelembe veszik.
2. A globális kollektív biztonság valamennyi rendszere
romokban hever. Nincsenek többé nemzetközi biztonsági garanciák, az
ezeket elpusztító entitást pedig Egyesült Államoknak hívják.
3. Az Új Világrend építői elbuktak. Homokvárat
építettek. Az Új Világrend felépülésének kérdése nem csupán Oroszországon
múlik, de a döntés nem születhet meg Oroszország nélkül.
4. A társadalmi
rend újításait Oroszország konzervatív megközelítésből kívánja vizsgálni,
de nem zárkózik el az ilyen újítások vizsgálatától, hogy kiderüljön,
bevezetésük indokolt-e.
5. Oroszország nem szándékozik az Egyesült Államok folyamatosan terjeszkedő „káosz birodalma” által
létrehozott zavaros vizekben halászni és új birodalmat sem akar alapítani
(ez szükségtelen, Oroszországnak már meglévő területeit kell fejlesztenie).
Továbbá Oroszország nem kíván a világ
megváltójának szerepébe lépni, ahogyan ezt a múltban tette.
6. Oroszország nem kívánja a saját képére átformálni a
világot, de azt sem fogja hagyni, hogy mások az ő képükre próbálják átformálni
Oroszországot. Oroszország nem fogja
elzárni magát a világtól, aki azonban megpróbálja elszigetelni Oroszországot a
világtól, az forgószelet arat.
7. Oroszország nem kívánja a káosz terjedését, nem
akar, és nem is szándékozik kirobbantani semmilyen háborút, ugyanakkor úgy
látja, hogy egy globális háború kirobbanása ma már szinte elkerülhetetlen,
így erre fel van készülve és a készülődést folytatja. Oroszország nem akar
háborút, de nem is fél tőle.
8. Oroszország nem kíván aktív szerepet vállalni azok
feltartóztatásában, akik még mindig az
Új Világrendjüket építik, amíg ezek az erőfeszítések nem sértik Oroszország
kulcsfontosságú érdekeit. Oroszország inkább a partvonalról szemléli, amint
ezek újabb és újabb sebeket szereznek igyekezetükben, amennyiben azonban bárki
megkísérli Oroszországot is belerángatni ebbe a folyamatba, figyelmen kívül
hagyva annak érdekeit, az meg fogja tanulni, hogy mit jelent a fájdalom.
9. Külső, de még inkább belső politikájában, Oroszország ereje nem az eliten és annak
zárt ajtós tárgyalásain, hanem a népen fog nyugodni.
A fenti
pontokhoz a következőt muszáj még hozzátenni:
10. Még
mindig fennáll a lehetőség egy olyan új
világrend felállítása előtt, ami megakadályozhatja a világháború kirobbanását. Ennek az új világrendnek az Egyesült Államok is elkerülhetetlen része lenne, de
kizárólag mindenki mással egyező feltételek mellett: a nemzetközi jog és
nemzetközi szerződések alapján, mindenféle egyoldalú kezdeményezés nélkül, más
nemzetek szuverenitásának abszolút tiszteletben tartása mellett.
http://idokjelei.hu/2014/11/putyin-a-nyugati-elitnek-vege-a-jateknak/
[2]
Minden
titok kitudódik
16 „Nem azért gyújtanak
olajmécsest, hogy letakarják, vagy az ágy alá tegyék, hanem hogy a mécstartóra
helyezzék, és világítson azoknak, akik bejönnek a szobába. 17 Mert minden rejtett dolog
világosságra fog kerülni. Minden titok kitudódik és világosságra kerül. 18 Tehát gondoljátok át
alaposan, hogyan hallgatjátok! Mert akinek van, az még többet kap. De akinek
nincs, attól még azt is elveszik, amiről azt gondolja, hogy az övé.” (Lk. 8.)
|
||
|