Lelkiismeret = a Lélekből eredő ismeret |
A kísértések elfogadásának vagy elutasításának helyességét vagy
helytelenségét az bizonyítja, hogy döntésünkkel
közelebb jutunk-e ahhoz, hogy porszemmé váljunk (Aquinói Szent Tamás
megfogalmazása), vagy - ahogyan az amerikai őslakosok (indiánok) mondják - „közeledünk a Lelkek országához”.
Többen azt mondják, írják, amikor az atyai eleink hagyományaiban őrzött tisztaságot megvédem a nyugati
civilizáció koreszméjével szemben, hogy én vagyok a nemzet lelkiismerete.
Zavartan fogadom ezt a jelzőt, mert igaztalannak érzem. Egy kísértésre
adott válaszom helytelenségének felismerése világosította meg bennem, hogy
miért igaztalan az egómnak hízelgő
„dicséret”.
Az április 8-ára tervezett rendezvényt először „Életmű-rész
bemutatóként” hirdettem meg. Ez a cím valótlanságon alapuló bűnös önzés
következménye (még akkor is, ha a rendezvény maga az ősi civilizáció
társadalomszervezési rendszerének bemutatását hivatott szolgálni), hiszen amit továbbadok és továbbadtam, az nem az
enyém, én csak közvetítem.
Juncker „Fehér könyve” és a Visegrádi négyek miniszterelnökeinek
nyilatkozata „tolta helyre” a bennem kizökkent gondolatot. Az írás és a
nyilatkozat ugyanis tévelygést bizonyítanak: a kirekesztő kisebbség érdekeit a
kirekesztett többség érdekei fölött képviselő hatalom-gyakorlók érzik, hogy amit eddig tettek, az helytelen, és
keresik azt a módosítási lehetőséget a kirekesztők érvényesítésének kényszere
miatt alkalmazott rendszerben, vagyis az
elrontott világot azzal a koreszmével (paradigmával) akarják megjavítani, amely
a romlást okozta.
Ennek végzetes következményére Einstein hívta fel a hatalmasok
figyelmet – elméleti fizikai tételekből levezetve – „merész” cikkeiben. A
címzettek nem fogadták el érvelését
a kvantumelméletre hivatkozva, mely
szerint egy kezdetinek minősülő
állapotból nem lehet következtetni a rendszer fejlődésére, mert ebből csak
valószínűsíthető az egyes események bekövetkezése. (Ez a gondolkodás a fejlődés
eszközének tekinti a változtatás minden – a rendszerre negatív és pozitív módon
ható - módszert, azok minősítése nélkül.)
A rendezvényben kifejeződő kísértést
el kellett fogadnom, de nem egóm fényezésével –ahogyan az első
cím-meghatározásával tettem -, hanem annak
a – hozzám a többi emberrel azonos mértékben kötődő - társadalomszervezési rendszernek az ismertetésével, amely az elromlott
világ megjavítását a romlást előidéző októl gyökeresen (radikálisan) eltérő
módszerrel végzi el. Ezzel porszemmé válásom eléréséhez (a Lélek országához
közeledéshez) tettem egy lépést.
Ennek a lépésnek az lett az egyik
következménye, hogy a nevén nevezett
esemény már nem volt alkalmas arra, hogy az eredeti helyszínen rendezhessük
meg.
A porszemmé váláshoz vezető lépés másik
következményét az eseménnyel kapcsolatos vélemény-nyilvánítások bizonyítják.
Ezek azt mutatják, hogy atyai eleink hagyományával ránk örökített Lélekből eredő ismeret (Lelki-ismeret),
vagyis a megvilágosodottság – amely a Tudás Népének alapvető
ismertető jegyét jelenti Hamvas Béla szerint - már felkelt a magyarságban, mint az életet adó Nap, és Tetőpontra érésének íve már bizonyos, nemcsak
valószínű.
Eddig elfogadtam az
ismeretátadás szervezésére vonatkozó gyula-feladatot. Hibáztam. Ezt a
kihívást – bár késve, de – el kell
utasítanom.
A korábbi döntésem felülbírálásához alapvetően járult hozzá az, hogy a Napfelkeltét érzők közül már vannak
olyanok, akik látják a Tetőponthoz
vezető ívet és tesznek azért, hogy minél többen érezzék és lássák: MINDEN MAGYAR A TUDÁS NÉPÉHEZ TARTOZIK.
Jakab Károly évek óta végzi a kündü-feladatok közül az ismeretátadást. Legutóbbi levele is
bizonyíték erre
[1]
. Az ő
munkája lehetőséget ad arra, hogy legyen köztünk egy munkamegosztás, mint a tankönyvíró és a tanár között.
Pécsy Gábor ugyancsak több éve tette meg az első lépést a Lélekből eredő ismeret kiteljesítésére.
Ma már a közösségi oldalakon képviseli
az ősi civilizáció társadalomszervezési rendszerét.
Mohácsi Ágnes is több éves munkával érte el, hogy a
Lélekből eredő ismeret meghatározóvá váljon számára. Személyében a Tudás Népének azt a tagját tisztelhetjük és szerethetjük, aki egy nagyon fontos gyula-feladatot, a
megvalósítás lépéseinek sorrendjét fogalmazta meg
[2]
.
Írásával összefoglalta azt a munkatervet, amely úgy hajtja végre a paradigmaváltást, hogy azzal nem sérti a jelenleg
hatályos jogrendszert
[3]
.
[1]
Részlet Jakab Károly leveléből:
„2007
előtt, tehát tíz éve, csak hallottam a Szent Koronáról.
De,
hogy mi az, mi a lényege, nem volt olyan fontos számomra. Ma 2017. Tudom, hogy
mi a lényege. Tudom a Földbolygó méretű közigazgatási értékrend mibenlétét.
Tudom a Szent Korona Értékrend és a velem született értékrend közötti
összefüggést. Tudok az események mozgatórugóiról beszélni. Tudok kérdésekre
válaszolni.
Ami
ismertető anyagot Tőled elhoztam, nagyrészt szétosztogattam. Eleinte
mindenkinek. Jártam a falut és a postaládákba dobáltam be, hogy minél többen
megtudják, hogy merre van az előre. Aztán tapasztaltam, hogy ez nem egy
egyszerű feladat. Nem megy máról holnapra. Nem terjed futótűzként. Rájöttem,
hogy először magam legyek fényes. Fényesedem, de még van egy csodás göröngyös
út, melyen keresztül kell verekednem magam.
Embert
próbáló életutad, melyet folyamatosan teljesítesz, nekem is erőt ad. A Közjó
ügy, a Magyar ügy, Közügy.
Ebben
segítek, ahogy lehetőségeim adják.
Befejezésképpen,
nem történt más az áprilisi találkozással kapcsolatban, hogy megint lebukott
egy csapat.
Akár
tudatlanságból, akár megfizették, akár elkötelezett, de nem érti a lényeget. De
már ez is haladás. Egy megértette, de alulmaradt. Ma! Holnap már nem biztos,
hogy alulmarad.
Mindezektől
függetlenül, tisztán látom a Teremtő keze munkáját. Az Ő léptékével megy minden
a maga útján.
Az
elkészített anyagaid célba érnek.
A
sok jót akaró: Mint a kis patakocskák. A végén, egy nagy mindent elsöprő erőben
a folyamban egyesülnek.
Ez
a Teremtő terve, szerintem. Ezen munkálkodunk. Ezt szorgalmazzuk belső erőtől
mozgatva.”
[2] Részlet Vargáné Mohácsi Ágnes leveléből: „Aminek
MOST van itt az ideje, az az emberek felkutatása, egy felmérés és tájékoztatás
a Szent Korona Értékrend, a Gondoskodó Magyarország pontjainak „ismertetése”,
amely mindenki számára valódi örömteli éltre ad lehetőséget, ha valóban akarjuk
is azt.
A
jelenlegi társadalmi viszonyokon belüli változtatás nem megoldás, csak a
föderációt erősíti és érzésem szerint leáll a fejlődés egy közeli szakaszán.
Azok az ötletek és megvalósításuk jöhetnek az új társadalmi rendszerben, ott
lesz szükség rájuk.
Viszont
van itt egy dilemma: a változásnak alulról kell elindulni. A kis közösségek
vagy egy részük, amelyek már léteznek – öko falvak stb. – ha ők is úgy
gondolják, társulnának vagy részt vennének ebben az új paradigmaváltásban, az
megsokszorozná az építkezést és hamarosan összeérnének ezek a kis foltok,
csoportok. Ez már nem egyes emberek megszólítása, hanem egyes csoportok
megszólítása. Ezek példák, gondolatok, nem előírások. A megbeszélések
alkalmával változhatnak, sőt folyamatosan változniuk is kell.”
[3] A Szent Korona Értékrend „miért”, „mit” és „hogyan” kérdésre adott válasza a Világtörténelmi Korszakváltáshoz - „A Szent Korona Értékrend ’hogyan’ kérdésre adott válasza” cím III. fejezet - http://nemzetiegyseg.com/Valasz.pdf.
|
||
|