A nyugati civilizáció koreszméje halálos sebet kapott a történelemtől.
Az a titkos háttérhatalom (de nevezhetem nevén is: Jahve, azaz a Sátán) érdeke
– és ennek érvényesítésén dolgozik -, hogy kimúlása után elkezdődjék
újjászületése, azt szajkózva minden lehetséges eszközzel, hogy az
anyagközpontúságnak nincs alternatívája.
A Teremtő Irányelveinek megismerése mutatja nekünk azt, hogy lehet egy
emberközpontú világot is választani. Ennek közvetítése egy olyan eszmei tőkének
az áttörését jelenti, amely mindaddig harcot vív (és harcra hív) a
kibékíthetetlen ellentétet jelentő fél-rabszolgasággal szemben, amíg az
emberiség vissza nem veszi Istentől kapott szabadságát.
Már látszik, hogy azt a csatát, amely tétje az emberiség újabb
katasztrófájának előidézése, vagy elkerülésére volt, a Sötét erő megnyerte.
A Világosság fiainak most a maguk módján okosabbaknak kell lenniük a
Sötétség fiainál (Lukács evangéliumában szereplő mondat továbbgondolása).
Tudnunk kell, hogy a csatavesztés nem a háború vesztését jelenti, sőt, ha
engedjük, hogy az Isteni beavatkozás (transzcendentális premissza) határozza
meg, hogy mit tegyünk, akkor a következő csatát már megnyerhetjük.
Az okozta a most lezárult csata elvesztését, hogy az ezeregyszáz éves
lélek- és agymosás cselekvőképtelenné tette többségünket. Azoknak, akik
elkezdtek megébredni, hatalmas a feladatunk: fel kell rázniuk a nyugati
civilizáció áfiumával elbódítottakat.
Most még nem vagyunk méltóak a Magyar Küldetés teljesítésére, de
méltóvá kell válnunk rá.
Tudatosítani kell a sötétben vegetálókban, hogy a Fény Örök, a Sötétség
Múló.
Be kell bizonyítani nekik, hogy a Szent Korona az a koronacsakra,
amelyen keresztül a Lélek Fénye uralja és formálja az anyagot. Ellenünk, az
emberiség, a Világmindenség ellen vét, aki lényegétől megfosztja, tárgynak,
bálványnak nevezve a Szent Koronát, valami érthetetlen és érzékelhetetlenséget
ránk kényszerítő ködbe burkolja (dogmává alázza), azért, hogy megfosszon
bennünket az anyagtalan és az anyagi világ természetes egységétől, a józan
paraszti ész logikájától.
Be kell bizonyítani az elkábítottaknak, hogy az emberellenesség ok,
amely okozatai elleni lázadás csak az okot erősítő gyűlöletet termel, amely
erősíti, és nem gyengíti a Sötétség eszközét, a megosztottságot.
Meg kell ismertetni az igaz (és nem a hamisított) történelmünket, megmutatva,
hogy mit jelentett számunkra a szabadság és milyen túlélési szokásokat
kényszerített ránk annak elrablása 973-ban. És meg kell nevezni a hazaárulókat
Gézától kezdve, tetteikkel együtt, azért, hogy az ő szellemüket mindörökre
kiűzzük a magyarságság lelkéből, szelleméből. Ehhez a feladathoz is a Szent
Korona ad erőt, amely Isteni Iránymutatása búvópatakként követte sorsunkat, és
amikor (mint most) szabadságunk hiánya már nemzetünk továbbélést közvetlenül
veszélyeztető szenvedhetetlen igát tesz ránk, akkor a búvópatakból
tisztaforrássá emelkedett Szent Koronától kapott Tisztaság erőt adjon az iga összetörésére.
És nem szabad kihagyni a kábultak felébresztését szolgáló
ismeretátadásból azt sem (sőt, első helyen kell tudatosítani), hogy a négy
Isteni személy (Nimród, Jézus, Atilla és Álmos) lelki, szellemi, és genetikai
leszármazottjai vagyunk, és ennek a hagyatéknak a bizonyítékait annak ellenére
birtokoljuk, hogy azokat tűzzel, vassal igyekeztek eltűntetni Jahve-Sátán
utódai.
Amikor az anyagtalan érték átadását elvégeztük, akkor válunk mi is és
az általunk megébresztettek is az Isteni Iránymutatás beavatottjaivá, vagyis
ekkor lesz a miénk az a tudás, ami a lélek és az értelem egységéből fakad. És
ekkor éljük meg azt a kegyelmet, amit Wass Albert így írt le Apó, a nemzet
táltosa szavaival „A hagyaték” c. művében: „Most pedig hadd mondjak el neked
valamit - komolyodott el a hangja -, aminek az íze keserű lesz a szádban. De ha
megemészti az elméd, édessé változik a lelkedben.”
Ez a „valami” önmagunk megtisztulása. Ennek az íze keserű, mert a
megtisztulás eddigi anyagias önmagunktól megszabadulást jelenti, de amikor „megemészti
elménk” azt, hogy ez szükséges ahhoz, hogy emberként éljünk, édessé változik
lelkünkben. Ez önmagunk énből személlyé emelkedése – ahogyan Hamvas Béla
fogalmazza meg -, fénylő és nélkülözhetetlen porszemmé válásunk – Aquinói Szent
Tamás szerint.
Amikor a magyarság olyan porszem-tengerré válik, ahol a fénylő
porszemek láthatatlanná teszik a Sötétséget, megérettek leszünk a Magyar
Küldetés teljesítésére, mert az anyag feletti uralmat és az anyag alakítását is
a Szent Koronával – mint értékrenddel – közvetített Lélek Fénye határozza meg
bennünk.
Most, amikor a Sötétség hatalma leáldozóban van, fel kell készülnünk a
Világosság korszakára, úgy, hogy a sebzett állat dühöngése minél kevesebb kárt
tegyen bennünk. Ehhez fokozatosan egységgé kell válnunk, annak megfelelően
gyarapodva, ahogyan a megébredést a Teremtő meghatározta.
Kelt Szegeden, 2017. Ígéret havának 6. napján.
Halász József
|