Harmincnégy nap |
A Nagyboldogasszony napja és a Hétfájdalmú Boldogasszony napja közötti harmincnégy nap a „Teremtővel kötött Szövetségünk
megerősítése” Szerének időtartama.
Utoljára Szövetség-megerősítő Szert 894-ben tartottak őseink
Pusztaszeren, ugyanígy harmincnégy nap időtartamban, a két Boldogasszony nap
között. Akkor is és most is a nemzetegyesítő erőre a Nyugat Atilla-szellemétől való félelme – és ennek következtében
fenyegetése - miatt volt szükség.
Akkor szabadságunk megvédése, most szabadságunk visszaszerzésének
önvédelmi kötelessége az ok.
A Szer-tartás kezdése 2017. Új Kenyér havának 15. napja, 13 és 17 óra
között, Dobogókő, Zsindelyes Vendégház.
A Szer-tartás befejezése 2017. Földanya havának 16. napja 10 és 17 óra
között, Pusztaszer, Árpád emlékmű vagy Dobogókő, Zsindelyes Vendégház.
A Szer-tartás szakrális vezetője: Nagy László (Tatus).
A kezdés és a befejezés közötti időben a Szer-tartás az Isteni
Iránymutatás településenkénti és társadalmi csoportonkénti érvényesülésére
történő felkészülést foglalja magában.
___________________________
Időszerű, hogy pontosítsuk a sokak által, sokszor használt „Szer” fogalmát, amely szógyöke –
szemben a hivatalos tanítással, mi szerint „finnugor eredetű” – a magyar nyelv gyökerére,
a ragozós arámi nyelvre vezethető vissza, amely Jézus anyanyelve is. Jelentése: sor, rend, rész.
Őstörténetünk értelmezése szerint a Szer a Teremtő és az Ember szövetségének megerősítése - „rend-tétel” -, amely során valamilyen fontos döntés előtt az Ember megbizonyosodik arról,
hogy a lehetséges döntések közül helyes-e
a tervezett változat választása.
A Szer-tartás szakrális része a kapcsolatot teremti meg az Anyagtalan Világ
és az Anyagi Világ között ahhoz, hogy a
döntésre vonatkozó rész helyességéről vagy helytelenségéről megkapjuk az „Isteni
beavatkozást”.
A Szer-tartás az arisztotelészi szillogizmus Aquinói Szent Tamás
szerinti kiegészítését jelenti, amennyiben a
lehetséges döntések közül a „transzcendentális premissza” (Isteni előjel) határozza meg azt, ami helyesen választható.
A döntésre vonatkozó rész is egy arisztotelészi filozófiai kategóriát, a „hármas kérdésre adott választ” idézi („A három kérdés mindegyikére adott válasz
vezet el az igazsághoz.”).
A MIÉRT-re adott válasz maga a Szer-tartás
kezdeményezése, a MIT-re a miért-ben megfogalmazott ok megszüntetésének módszerével válaszolunk.
Amikor a „MIT” kérdésre adott
válasz rajtunk kívül álló módszert határoz meg, a Szer nem teljesíti célját,
tehát nem is Szer!
Ez történik akkor, amikor a Szer üzenete mindössze annyi, hogy „Most
segíts meg, Mária!”, vagy „Ments meg Uram, Teremtőm!”, „Istenem, szabadíts meg a
gonosztól!”, és sorolhatnám a példákat.
Most nem lehet megengedni, hogy a Szer-tartás félmegoldást adjon!
A „MIÉRT”-re adott válasz egyértelműen a nyugati civilizáció koreszméje.
A „MIT”-re csak azt válaszolhatjuk, hogy lehetővé kell
tennünk, hogy kinyilatkoztassanak sok szívből a gondolatok, amelyek az
Isteni Iránymutatás szerinti életet adják, vagyis újjá kell teremtenünk az ősi civilizáció értékrendjét.
A „HOGYAN”-ra a választ a közvetített Szent Korona Értékrend szerinti társadalomszervezési rendszer adja meg,
amely alkalmazása teszi teljessé a Szert.
Kelt Szegeden, 2017. Új Kenyér havának 3. napja
Halász József
az Isteni Iránymutatás közvetítője
__________________________
Hivatkozások:
Könyörgés a „Teremtővel kötött Szövetségünk megerősítése” Szer megkezdésekor
– http://szkertekrend.hu/Konyorges_170815.pdf
Isteni Iránymutatás - http://szkertekrend.hu/Isteni_Iranymutatas_170815.pdf
Irányelvek - http://szkertekrend.hu/Iranyelvek_170815.pdf
|
||
|